Livet hos familjen Arabsson

Militärskola.

Kategori: Vardagen

Har försökt googla runt på militärskolor men det verkar inte finnas någon i Sverige, borde det inte finnas en sån??
Skulle desperat behöva lite hjälp men det är förmodligen jag som behöver styras om, lära mig lite mera om barnuppfostran antar jag, verkar inte som övandet på tre barn har gett någon frukt.
Varje morgon jag vaknar säger jag att det här ska bli en bra dag, gosar med barnen och pratar med dom och vi tycker alla att en trevlig dag utan bråk skulle vara fint, detta håller tio minuter och nu så här på kvällskvisten är huvudet stort som en spärrballong som håller på att spricka.
 
Lillebror går runt och säger: "Jag är snäll nu, jättesnäll" Varpå sekunden efter trasslar han in sig i pappas sladdar till en hårddisk och det var tur att makens reflexer var snabba. Lillebrors ansiktutryck sa allt men han pep ändå fram: "Jag såg inte, men jag är snäll i alla fall." Ja vad säger man, inte ens maken kunde hålla skrattet tillbaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: