Livet hos familjen Arabsson

Pyjamasbråk.

Kategori: Vardagen

Jag: Varför har lillebror på sig olika pyjamasdelar för?
Maken: Jag tog vad jag hittade.
Jag: Men dom ligger faktiskt i ordning i hans låda.
Maken: Jamen jag såg inte jag bara tog en ny.
Jag: Men du måste väl se att dom ligger i ordning, att dom hör ihop.
Maken: Mummlar nåt ohörbart.
Jag: Vad sa du?
Maken: (suckar) Jaja, men nu vart det så här.
Jag: (Som inte alls gillar detta och ger mig inte) Men hur svårt kan det va?
Maken: Men snälla, ge dig, går världen under eller?
Jag: (Inser att jag håller på att starta ett bråk för en löjlig grej) Nääää men ändå.
Maken: (suckar)
Jag: (Går därifrån för att slippa bråk men mummlar för mig själv på vägen ut ur rummet.)
Maken: (SUCKAR)
 
Ja jag vet, jag är löjligt irriterande ibland.

Kommentarer

  • malin säger:

    Haha vilken igenkänningsfaktor jag fick... Det var som om det kunde ha spelatsupp här hemma!

    2013-02-27 | 12:33:39

Kommentera inlägget här: