Livet hos familjen Arabsson

Dö, telefonförsäljare dö!

Kategori: Vardagen

De senaste veckorna har det ringt säkert 100 samtal från telefonförsäljare och det gör mig helt galen. Jag bryr mig inte om att svara men dom ger sig inte och svarar jag och säger nej så ringer det 99 andra, och detta är då på mobilen så man kan inte spärra. Nyss kom lillasyster ut med telefonen och jag lyfte luren och skrek: "Dra åt helvete och sluta terrorisera mig med eran jävla skit!" Sen lade jag på, moget, verkligen moget helst av en telefonist men ibland får jag bara nog.
 
Nu ska jag starta en hata telefonförsäljare grupp på alla communitys jag bara kan komma på och så bränner vi upp alla dessa företag en gång för alla, OK??

Kommentarer

  • Ann-Christine Flemström säger:

    Håller med dej 100 %. Vi har nix tfn...men dom ringer hela tiden på alla tfn. Huuuuuva :((

    2012-07-10 | 13:23:36
    Bloggadress: http://granlotjejen.blogspot.com
  • Ing-Marie Nordin säger:

    Jag har nix på hemtelefon,så precis som dej rings det nu på mobben.Jag blir oxå galen:( Vad gör man? Ställer upp på din grupp:)

    2012-07-10 | 13:26:38
    Bloggadress: http://www.myrans-hemsida.se
  • Anni säger:

    Man säger ursäkta men jag har mat på spisen. Vänta ett par minuter är du snäll då jag är intresserad av blablabla.. Och då lägger man ner telefonen och låter dem vänta. Ryktet sprider sig och du blir svartlistad till slut då de lever på provision och har inte tid att sitta och vänta om ingen kommer tillbaka. Låt dem höra dig skramla runt ordentligt i bakgrunden så de verkligen tror du kommer tillbaka snart :)

    Svar: Smart, det ska jag testa. :D
    Livet hos familjen Arabsson.

    2012-07-10 | 16:33:35
  • Noura säger:

    jag trycker jämt upptaget då de ringer. De tröttnar tillslut :D Fast jag måste också testa det där med att "ha mat på spisen" haha!

    2012-07-11 | 02:42:43
    Bloggadress: http://nouramuslim.blogspot.com
  • Houda säger:

    Haha, Anni, underbart! Mat på spisen, det ska jag komma ihåg!

    2012-07-13 | 20:14:15

Kommentera inlägget här: